HTML

általános változások - a nagy Újrakezdő írásai..

Folytatom amit elkezdtem.. Életem sorsszerű ámde kimagyarázhatatlan történéseiről komolyan kissé szórakozottan és beképzelve. . .

Friss topikok

Linkblog

sörfesztivál cseh módra

2008.05.17. 00:07 JuttAuror

Ma reggel még nem sejtettem hogy milyen eseménydús nap vár ma rám. Anyám mint minden reggel már vagy 10jére próbált felverni a telefonhívásaival. Végül kicsit megkésve sikerült is neki. De mind ez nem lányeges, talán csak annyi hogy életemben először örültem annak hogy elmarad a főtárgyam. Végre normálisan gyakoroltam. Na drága olvasó azaz (Libcse) tudd meg mi is történt ma valójában.

Egy új doboz Eve-vel vágtam neki a sétának annyira boldognak és szabadnak éreztem magamat mint még soha, talán egyszer Müncenben nagyon régen. Szóval rágyújtottam az extra méretekkel rendelkező cigimre és mentem és sugárzó arcal mosolyogtam mindenkire és mindenki rám. Na igen. Sok időm volt még a gödörben leültem olvasni körülöttem mindenki társaságban talán egy faszi volt elöttem sörözött. egyedül. szar lehet. na mindegy. Aztán egy fekete ruhás fazon lépett mellém. Kérdezte hogy szeretek e énekelni. Aztán elkezdett rizsázni mindenfélét a katonaságról meg ilyenekről. Kádárról meg hogy ő tőzsgyökeres Kossuth- téri.. na mindom ilyen is van akkor végre életükben valamit megteremtettek ezek az emberek. Én mélységesen megvetem őket de kedves olvasóm ezt tudod. Na a lényeg hogy elkérte a számom de mondtam neki h soha nem adom meg idegeneknek főeg olyanoknak akik nem szimpatikusak. De adtam neki még egy cigit. Amúgy ne értsd félre alapjában kurva művelt volt a faszi, csak hát fura.

Na aztán fodrász, sok fura és megrázó sztori. És nem a legkellemesebb félékből.
Aztán a deák téren cseh sörfesztivál zene, táncoló mosolygós emberek. Éneklő kedves fiatalok és egy gitár tok a buszon, ragyogás hazafelé. Aztán valami csendes félhomály.
Haza értem. Mostmár itthon vagyok.
Közönyösök. Folyt köv.
Remélem Leó végre jólmegdugja a kis Carlat.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 komment

Címkék: könyv ragyogás furafazon

A bejegyzés trackback címe:

https://kendra.blog.hu/api/trackback/id/tr10473337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libcse 2008.05.19. 01:16:42

Örülök,hogy haladsz a könyvvel,én is csak annyit mondhatok,hogy a napom egy részét Harry Potterrel egy ágyban töltöttem. ;)
süti beállítások módosítása